SoeP express

13 november 2006

SoeP express

Vandaag zou de SoeP Express komen, maar door een ongeluk in het Zuiden van het land en een file bij Rotterdam kon de SoeP Express er niet eerder zijn dan plm. 3 uur. We hebben toen maar besloten –ook al gezien de slechte weersomstandigheden op het moment dat we gebeld werden- om de SoeP Express niet meer te laten komen.

We hopen dat de SoeP Express blijft bestaan en dat hij dan op een later tijdstip nog eens naar deze regio kan komen, bijvoorbeeld in het kader van de ledenwerfcampagne.

We stellen dan wel als voorwaarde dat er iemand uit de Tweede Kamerfractie meekomt die hoog op de lijst staat.

Hans van Leeuwen (16e op de kandidatenlijst van de SP) was wel op tijd en samen met hem hebben we weer heel wat folders en schuursponsjes onder de mensen uit kunnen delen.

De reacties waren wisselend, maar we krijgen steeds meer aanwijzingen dat er op 22 november a.s. wel eens een politieke aardverschuiving plaats zou kunnen vinden.

We werken zo hier ter plaatse zeer intensief mee aan de historische verkiezingsoverwinning van de SP.

Zojuist (maandag 13 november 2006, om 19.45 u.) hoor ik dat de SP op 28 zetels staat.

Alle werk zal niet tevergeefs zijn dit keer. Ondanks een aantal tegenslagen draait de campagne op volle toeren.

SP met SoeP Express in Winschoten