SP afdeling Bellingwedde in oprichting

20 november 2006

SP afdeling Bellingwedde in oprichting

Op initiatief van de afdeling Reiderland is er in een ledenbijeenkomst van SP leden uit de gemeente Bellingwedde bijeengeroepen. Op deze bijeenkomst is besloten tot het instellen van een werkgroep. Deze werkgroep zal het oprichten van een zelfstandige afdeling SP Bellingwedde tot doel hebben.

De SP leden in de gemeente Bellingwedde tellen nu mee in het ledenaantal van de SP afdeling Reiderland. Er zijn in Bellingwedde nu zoveel leden dat de mogelijkheid van een zelfstandige afdeling aanwezig is. Er is veel animo onder deze leden om in de plaatselijke politiek aan de gang te gaan. Er bleek veel belangstelling voor deze bijeenkomst te zijn. De opkomst van actieve en enthousiaste Sp-ers was groot.

De eerste taken van de werkgroep zijn het inwerken in de gemeentelijke politiek, het werven van nieuwe leden en het uitbreiden van de werkgroep.

De werkgroep bestaat uit de volgende leden:
Ineke Steen, Oudeschans tel. 0597 655338
Willem Bliek, Bellingwolde tel. 0597 530610
Jo Hoven, Bellingwolde tel. 0597 436982
Marijke van der Zwaag, Veelerveen tel.0597 541275

Mensen die mee willen werken, meer informatie willen of lid van de SP willen worden, kunnen kontakt opnemen met een van de leden van de werkgroep