SP Oldambt start onderzoek naar de veranderingen in zorg, werk en inkomen.

27 februari 2015

SP Oldambt start onderzoek naar de veranderingen in zorg, werk en inkomen.

Vanaf 1 januari 2015 zijn een aantal zaken veranderd op het gebied van zorg, werk en inkomen. Meerdere organisaties zijn gestart met een meldpunt waar u met uw vragen terecht kunt. Wij willen als SP graag horen hoe u deze veranderingen in de praktijk ervaart en of u goed bent ondersteund door een van deze meldpunten als inwoner van Oldambt.

Daarom staan we op zaterdag 28 februari en 14 maart vanaf 11.00 uur voor u klaar voor het gemeentehuis in Winschoten(in de Langestraat).

Participatiewet. Heeft u bijvoorbeeld problemen gekregen omtrent de bijstandsuitkering of de tegenprestatie?(niet verplicht in Oldambt) En vindt de begeleiding naar het vinden van werk op een correcte manier plaats?

(Jeugd)zorg. Is de zorg goed geregeld voor uw kind in de jeugdzorg? Hoe is de dagbesteding geregeld? Is de thuiszorg nog in orde? Krijgt u de zorg die nodig is? Is er wat veranderd voor u als medewerker? Waar maakt u zich zorgen over?

Mocht u niet in de gelegenheid zijn om naar ons toe te komen op deze data, dan kunt u altijd contact opnemen met de Hulpdienst van SP Oldambt, telefoon: 0655825957 of e-mail: oldambt@sp.nl