Campagnetour SP Oldambt voor de Provinciale Verkiezingen

1 maart 2019

Campagnetour SP Oldambt voor de Provinciale Verkiezingen

Over drie weken zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten van Groningen. De SP, nu de grootste partij in de provincie, wil graag het huidige beleid met veel aandacht voor de leefbaarheid in de dorpen, economische en natuurontwikkeling voortzetten. De SP bezoekt daarom alle dorpen in de gemeente Oldambt. A.s. zaterdag 2 maart zijn de SP ers achtereenvolgens in Beerta, Bad Nieuweschans, Finsterwolde en Nieuwolda. Zaterdag 9 maart samen met lijstrekker en huidig gedeputeerde Eelco Eikenaar in Midwolda, Westerlee en Winschoten en Zaterdag 16 maart met de huidige provinciale fractievoorzitter Jan Hein Mastenbroek in Scheemda en Winschoten.

De SP ers gaan met u in gesprek over de standpunten van de SP maar willen ook graag van u horen wat u belangrijk vindt. Wat wilt u dat de provincie voor onze regio doet? De uitslag van deze enquête zullen worden gepubliceerd. Uiteraard krijgt iedereen ook weer de bekende SP sponsjes en in Scheemda en Winschoten de SP tomatensoep.